• بازگشت به صفحه اصلی
  • donderdag 15 november 2007

    پيام انجنير سخی اورزگانی

    برادر دانشمند و گرانمایه آقای داکتر فاریابی سلام!امید است که صحتمند و کامگار باشید.
    از این مقاله جدید در مورد جواب عارف ذره بین نهایت خوشحال شدم که بهترین پاسخ علمی، تحلیلی و مستند را بیطرفانه ارائه داشتید. واقعا این مقاله شما هم در بین مردمان تحت ستم و به خصوص در میان قومای هزاره تان و از آن هم خاصتر در بین روشنفکران تورکتباران نهایت تأثیر گذار خواهد بود.من شخصا از تمام مقالات و تحلیل های اخیر شما در مورد تورکتباران خیلی به خود می بالم و افتخار می نمایم که باعث سرفرازی مردمان زیر ستم و تاریخ کشور هستد.مقاله شما را در سات کاتب هزاره گذاشتم. اگر وقت داشتید، می توانید که آنرا باز نمایید. به امید سلامتی و پیروزی شما هستم. تشکرسخی ارزگانی04 - 11 - 2007
    دانمشند گرانمایه آقای داکتر همت فاریابی و همسر محترمه شان سلام!به امید صحت، خوشی و سرافرازی شما هستم.در این هفته از داخل کشور چندین تیفلون آمد که به صورت خاص از مقالات اخیر شما و به خصوص از مقال: «قساوت با چهره پنهان» که در سایت کاتب هزاره خوانده اند، نهایت اظهار خرسندی و خوشی کردند. یکی از کسانی به نمایندگی از محفل تقریبا چهل نفری قومی در کابل که همین مقالات: «قساوت با چهره پنهان» شما و « کتمان نمودن عصر خونین عبدالرحمن خانی با نگرش نوین فاشیستی» من را کاپی کرده بودند و پس از مطالعه خویش به من تیلفون رد. این جمع به شما و من از نگارش چنین مقالات تبریک گفتند و بیحد احساس خوشی و امیدواری می کردند. باز هم همه آنها از من خواهش نمودند تا به نمایندگی شان از این پژوهش خیلی عالی تان تشکر نموده و توفیق مزید را برای تان تمنا کردند.در ضمن چند تنی دیگری بعدا نیز به من تیلفون نمودند و تشکری خویش را از طریق من برای شما می رسانند. و از من خواست تا سلام ها و تبریکی شان را نسبت به این فعالیت فرهنگی و پژوهش علمی تان برای شما قلبا تبریک گفته و سلامت و سعادت تان را از خداوند متعال نیازمندیم.هرچند از مقالات شما در سایت کاتب هزاره خیلی ها توصیف نمودند و اظهار خوشی کردن و من صرفا پیام تبریکی و خوشی آنها را برای شما بدین وسیله تقدیم نمودم که امید است مورد پذیرش شما قرار گیرد.امیدوارم که مقالات بیشتری شما در مورد تورکتباران کشور در آینده تأثیرات عمیق خود را در بین مردم خواهد گذاشت و شما در بین تورکتباران مقام خاص دارید. تشکرموفق و سرفراز باشید.
    سخی ارزگانی6 نومبر2007 آلمان

    maandag 5 november 2007


    Geen opmerkingen:

  • بازگشت به صفحه اصلی
  •